The More We Limit Ourselves The More Resourceful We Become

Share This Post

The More We Limit Ourselves The More Resourceful We Become.

ڈنمارک کے فلسفی بوریت کو منفی اثر و رسوخ کے طور پر دیکھنے کے ہمارے رجحان پر تبادلہ خیال کرتے ہیں اور بتاتے ہیں کہ ہم کثرت غضب کو جواز کے طور پر مستقل طور پر استعمال کرنے کے لئے استعمال کرتے ہیں۔

ایک ملک میں رہنے سے تنگ آکر شہر چلا گیا ہے۔ ایک اپنی آبائی زمین سے تنگ ہے اور بیرون ملک چلا جاتا ہے۔ ایک یوروپ سے تنگ آچکا ہے اور امریکہ جاتا ہے ، وغیرہ۔ ستارے سے ستارے تک نہ ختم ہونے والے سفر کی جنونی امید میں شامل ہے۔

ایک تو چینی مٹی کے برتن پر کھانے سے تھک جاتا ہے اور چاندی پر کھاتا ہے ، اس سے تنگ آکر ، سونے پر کھاتا ہے۔

The More We Limit Ourselves The More Resourceful We Become

حدود کی طاقت

“جتنا شخص اپنی حدود کو محدود کرتا ہے ، اتنا ہی وسائل والا بن جاتا ہے۔”
Soren Kierkegaard–

 

تاریخ ان لوگوں کی مثالوں سے بھری پڑی ہے جنہوں نے لڑنے کے بجائے اپنی حدود کو اپنالیا۔

ڈاکٹر سیوس نے اپنی مشہور کتاب صرف 50 مختلف الفاظ استعمال کرکے لکھی۔

انگور کامپراڈ کے پاس صرف اتنا پیسہ تھا کہ وہ میچ کی لاٹھی فروخت کرنے کا کاروبار شروع کر سکتا تھا۔ اس نے اسے آئی کے ای اے میں بدل دیا۔

جارج آر آر مارٹن دہائیوں پرانی ٹکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے بیچنے والے ناول لکھتے ہیں۔

رچرڈ برانسن نے ڈسلیسیا ہونے کے باوجود 400 کاروبار بنائے ہیں۔

ہماری حدود ہمیں تخلیقی صلاحیت اور ایجاد کیلئے بہترین موقع فراہم کرتے ہیں۔

یہ بھی پڑھئیں

ہر قسم کی تعلیمی خبروں کیلئے یہاں کلک کریں

 

“زندگی کے لئے تنہا قیدی انتہائی وسائل مند ہے۔ اس کے لئے ایک مکڑی بڑی تفریح کا ذریعہ بن سکتی ہے۔ ہمارے اسکول کے دنوں کے بارے میں سوچو؛ ہم اس عمر میں تھے جب ہمارے اساتذہ کے انتخاب میں جمالیاتی خیال نہیں تھا ، اور اسی وجہ سے وہ اکثر بہت بور ہوتے تھے ، تب ہم کتنے وسائل مند تھے! ہم نے مکھی کو پکڑنے میں ، اسے قیدی کو مختصر طور پر رکھتے ہوئے ، اور اسے اپنے ساتھ ادھر ادھر بھاگتے ہوئے دیکھ کر کیا لطف اندوز کیا! ڈیسک میں سوراخ کاٹنے ، اس میں مکھی کو قید کرنے ، اور کاغذ کے ٹکڑے کے ذریعے اس کی طرف جھانکنے میں کیا خوشی ہے! چھت سے نیرس ٹپکاو سننا کتنا دل لگی ہوسکتا ہے! ہر چھوٹی سی آواز یا حرکت کا پتہ لگانے والا ، کتنا پیچیدہ مبصر ہوتا ہے۔

آپ لکھنا چاہتے ہیں ، لیکن شائقین کی تعداد زیادہ نہیں ہے۔ کوئی مسئلہ نہیں. یہ آپ کی مجبوری ہے۔ آپ کائنات کے اپنے چھوٹے کونے کے لئے کس طرح آرٹ کا کام تخلیق کرسکتے ہیں؟
آپ جتنی مرضی مضبوط یا موبائل نہیں ہو؟ کوئی پریشانی نہیں. یہ آپ کی مجبوری ہے۔ ان حدود کو دیکھتے ہوئے آپ کا جسم کونسا بہترین ورزش فراہم کرسکتا ہے؟
نئی زندگی شروع کرنے کے لئے صرف ایک ہی چیز کا ایک نیا تناظر ہے۔ اپنی حدود آپ کو اپنی طاقت ختم کرنے کی بجائے طاقت سے بھر دیں۔

 

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *