‎How to Deal With Difficult People :5 Expert Techniques

Share This Post

‎How to Deal With Difficult People :5 Expert Techniques.

ایسے لوگوں کی شخصیت کی 7 بنیادی خصوصیات ہیں۔ ان میں شان و شوکت ، جارحیت ، بے حسی ، مشکوک ، ہیرا پھیری ، خطرہ مول لینے ، اور دبنگ ہونا شامل ہیں۔ اور جب کہ ان لوگوں کو مزید آسانی سے ہمکنار کرنے کے لئے ہم کچھ نہیں کرسکتے ہیں  لیکن اگلی بار جب ہم اس نوعیت کے فرد سے کسی دلیل کا سامنا کریں گے تو ہم خود تیار رہ سکتے ہیں۔ ہم نے کچھ تجاویز کھوج کیں جو ہمیں امید ہے کہ جب وقت آنے پر لامحالہ کسی چیلنج والی شخصیت کے ساتھ کسی شخص کا مقابلہ کرنے کا وقت آتا ہے تو آپ کے لئے کارآمد ثابت ہوں گے۔

‎How to Deal With Difficult People :5 Expert Techniques

Avoid talking about certain topics
Avoid talking about certain topics

اگر ماضی میں آپ کے پاس کسی خاص عنوان کے بارے میں بحث ہوتی ہے اور یہ بری طرح ختم ہو جاتی ہے تو محض ان محرک عنوانات سے پرہیز کریں اور کسی اور چیز کے بارے میں بات کریں۔ مثال کے طور پر اگر چھٹی کی تقریبات پر گفتگو کرنے کی بات آتی ہے تو آپ اپنے بھائی کے ساتھ خوشگوار تجربہ نہیں رکھتے ہیں  تو اس سے براہ راست بات نہ کریں۔ اس کے بجائے ، تمام انتظامات کسی اورشخص کے ذریعہ انجام دیں۔

Focus only on Positive Things
Focus only on Positive Things

منفی تبصرے نہ کریں اور دوست رہیں۔ آپ نہیں جانتے کہ اس شخص پر کیا گزر رہی ہے  اور ہوسکتا ہے کہ اس کا سلوک جائز ہو۔ مثال کے طور پراگر آپ کا دوست کافی دیر سے ملا نہیں ہے تو ان سے کسی منفی تبصرے کے ذریعہ رابطہ نہ کریں یا اس پر دیر ہونے کا الزام لگائیں۔ اس کے بجائے ،آپ  کہیں کہ آپ کو دیکھ کر بہت خوشی ہوئی۔ اس طرح آپ کا دوست آپ سے معافی بھی مانگ سکتا ہے اور دیر ہونے کی وجہ سے اس کی وضاحت کرسکتا ہے اور آپ دونوں ہی ایک مثبت رویہ کے ساتھ بات چیت کرسکتے ہیں۔

کیا آپ نے کبھی کسی مشکل شخص کے ساتھ تجربہ کیا ہے؟ اگر آپ کے پاس ہے تو ، براہ کرم اپنے اشارے ہمارے ساتھ شیئر کریں کہ آپ نے ان حالات میں ان سے کیسے برتاؤ کیا۔

Set limits and stick on them
Set limits and stick on them

کسی کے ساتھ کچھ حدود قائم کرنا پہلے تو مشکل ہوسکتا ہے ، خاص کر اگر آپ واقعی اس فرد کے قریب ہوں لیکن یہ فیصلہ کرنا کہ آپ کون سا طرز عمل برقرار رکھنے کے لئے تیار ہیں ،صحتمند تعلقات کی کلید ہوسکتی ہے۔

مثال کے طور پر اگر آپ کی بیٹی کے بارے میں سوچتے وقت آپ کی والدہ آپ سے درجنوں بار پوچھتی ہیں ، تو آپ کہہ سکتے ہیں ، “اگر آپ مجھ سے بچہ پیدا کرنے کا سوچ رہے ہو ،تواگر آپ مجھ سے دوبارہ پوچھیں گی تو میں وہاں سے چلا جاؤں گا۔” ہمیشہ اپنی مقرر کردہ حدود پر قائم رہنا یاد رکھیں ، بصورت دیگر ، وہ شخص آپ سے فائدہ اٹھاتا رہے گا۔

Talk only about facts Not emotions
Talk only about facts Not emotions

جب بات متعدد نقطہ نظر سے چیزوں کو دیکھنے کی آتی ہے تو مشکل لوگ مشکل ہی سے سوچتے ہیں ، لہذا ان سے یہ توقع رکھنا غیر حقیقی ہے۔ اپنے وقت اور توانائی کو ضائع کرنے کی بجائے انہیں یہ سمجھانے کی کوشش کریں کہ آپ کیسا محسوس کرتے ہیں ، آپ حقائق بیان کرتے ہوئے اور صورتحال کو مختصر نقطہ نظر سے بیان کرنے سے بہتر محسوس کریں گے اوردوسرے کے دل و دماغ میں آپکی عزت بڑھے گی۔ بات کو ہیر پھیر کر بیان کرنے سے گریز کریں۔

Try a Sandwich Appraoch
Try a Sandwich Approach

کسی مثبت تبصرے کے ساتھ اپنے ساتھی یا دوست کے ساتھ گفتگو کا آغاز کریں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ وہ شخص سمجھ جائے کہ آپ ان کی کوشش کو قدر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں اور اس کے بعد گفتگو کے اہم حصے کے ساتھ آگے بڑھتے ہیں۔ بات چیت کو شکریہ ادا کرتے ہوئے ختم کریں ، ان کا شکریہ ادا کریں کہ آپ کو سننے میں دلچسپی لیں۔

یہ بھی پڑھیں

صرف یہ مختصر سی ورزش آپکے وزن کو تھوڑے وقت میں کم کر دے گی

What is this website about?

This website Sound of the Soil Official deals with academic news, academic notices, exam results, exam date sheets, exam roll number slips, smart syllabuses for all parties, student scholarships, online admissions and guess papers for 9th, 10th,11th and 12th classes as well as trending, important news and useful informative articles. It provides all the information about the all Educational Boards of Education across Pakistan including Federal Board,Bahawalpur Board,D.G.Khan Board,Faisalabad Board, Gujranwala Board, Lahore Board,Multan Board,Rawalpindi Board,Sargodha Board,Kohat Board, Abbottabad Board,Saidu Sharif Swat Board,Hyderabad Board,AJK Board,Balochistan Board,Sukkur Board.

Keep visiting our website https://soundofthesoil.com/ for educational news updates.

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *