4 Reasons Why Fear Can Actually Be Good for Us | Latest Urdu Article

4 Reasons Why Fear Can Actually Be Good for Us | Latest Urdu Article.

ایسے لوگوں کے لئے جوکسی چیز کارکھتے ہیں انکے لیے ماہر نفسیات کے پاس سائیکو تھراپی کے علاوہ جدید علاج بھی ہے۔ وہ لوگوں کو اپنی پریشانی سے لڑنے میں مدد کے لئے مصنوعی حقیقت کا استعمال کرتے ہیں۔ اگر آپ ہجوم سے خوفزدہ ہیں تو آپ کو ایک مجازی صورتحال میں ڈال دیا جائے گا جہاں آپ لوگوں کا گھیراؤ کریں گے ، اور اس سے آپ کو اپنے خوف کا سامنا کرنے اور ان پر قابو پانے میں مدد ملے گی۔

ہم نے دریافت کیا ہے کہ ہمارے خوفوں کو ہمیشہ علاج کی ضرورت نہیں ہوتی ہے کیونکہ وہ واقعی ہماری بہت سی مدد کر سکتے ہیں۔ آئیے اس پر ایک نظر ڈالتے ہیں کہ خوف کا ایک معقول حصہ زندگی میں ترقی کرنے میں کس طرح ہماری مدد کرسکتا ہے۔

4 Reasons Why Fear Can Actually Be Good for Us | Latest Urdu Article

ایک نفسیاتی کیفیت کو کرونوس سنڈروم کے نام سے جانا جاتا ہے ، یہی وجہ ہے کہ جب لوگوں کو یہ خوف ہوتا ہے کہ وہ زندگی کے کسی بھی شعبے میں ان کی جگہ لے لے گا ، چاہے اس کا تعلق کام ، تعلق ، یا کنبہ سے ہو۔ ماہرین نفسیات کا دعوی ہے کہ اعتدال پسند خوراک میں ، یہ خوف ہماری زندگیوں میں خوشحال ہونے میں مدد فراہم کرسکتا ہے  اور اس طرح کے خوف کے بغیر  ہم میں سے بہت سے لوگوں کو اپنی نجی یا پیشہ ورانہ زندگی میں کمی محسوس ہوگی۔ جب ہمیں یقین ہے کہ کوئی بھی ہماری جگہ نہیں لے گا ، تو ہم اپنے پاس موجود چیزوں سے پر سکون ہوجاتے ہیں اور اپنے تعلقات اور کام میں سست روی کا شکار ہوجاتے ہیں۔

جب ہم ڈاکٹر سے ملتے ہیں اور وہ ہمارے خون کے تجزیے پر تبصرہ کرتے ہیں ، کہتے ہیں کہ ہمارے پاس شوگر کی سطح بہت زیادہ ہے اور انہیں ذیابیطس ہونے کا خطرہ ہے تو ہمیں خوف کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ہم ذیابیطس کے ہونے والے شدید نقصان سے پہلے ہی آگاہ ہوسکتے ہیں۔ لہذا ، اس کی وجہ سے ، ہم اپنے آپ کو اس خطرناک زون سے باہر نکالنے کے لئے ، کم چینی پینے اور سختی سے کسی غذا کی پیروی کرتے ہوئے ، ڈاکٹر کے احکامات پر عمل کرنا شروع کرتے ہیں۔ کسی خوف کے بغیر ، اس مثبت تبدیلی میں شاید بہت لمبا عرصہ لگاجائے لیکن یہ فائدہ مندہے۔

جب ہم رات کو ایک خراب روشنی والی گلی میں سے گزرتے ہیں یا اپنے پیچھے پیچھے قدموں کی آوازیں سنتے ہیں تو ، ہم اپنے مستقبل کے افعال کے بارے میں سوچنے میں زیادہ وقت نہیں خرچ کرتے ہیں: ہم تیز چلنا شروع کردیتے ہیں اور جلد ہی اپنی محفوظ منزل تک پہنچنے کی کوشش کرتے ہیں۔ خوف دماغ کو کسی صورتحال کا تفصیلی تجزیہ کرنے میں وقت گزارنے کے بجائے فوری طور پر رد عمل ظاہر کرنے اور حل تلاش کرنے پر مجبور کرتا ہے۔

جب آپ کو خوف محسوس ہوتا ہے تو آکسیٹوسن جاری ہوتا ہے ، جو ایک ہارمون ہے جو آپ کے آس پاس کے لوگوں کے ساتھ تعلقات استوار کرنے میں مدد کرتا ہے۔ ہم سب کی بقاء کی جبلت ہے اور اس سے ہمیں خطرات پر قابو پانے کے لئے دوسرے انسانوں کے ساتھ جوڑ ڈالنے کی راہ ملتی ہے۔ اس کی ایک عمدہ مثال یہ ہے کہ جب لوگ خوفناک فلم دیکھتے ہوئے صوفے پر اکٹھے ہوجاتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

سٹوڈنٹس کیلئے پڑھائی کرنے کا بہترین وقت

ذہین طلبا کی کامیابی کاراز

زندگی میں مشکل مسائل کو کیسے حل کیاجائے

What is this website about?

This website Sound of the Soil Official deals with academic news, academic notices, exam results, exam date sheets, exam roll number slips, smart syllabuses for all parties, student scholarships, online admissions and guess papers for 9th, 10th,11th and 12th classes as well as trending and important news. It provides all the information about the all Educational Boards of Education across Pakistan including Federal Board,Bahawalpur Board,D.G.Khan Board,Faisalabad Board, Gujranwala Board, Lahore Board,Multan Board,Rawalpindi Board,Sargodha Board,Kohat Board, Abbottabad Board,Saidu Sharif Swat Board,Hyderabad Board,AJK Board,Balochistan Board,Sukkur Board.

Keep visiting our website https://soundofthesoil.com/ for educational news updates.

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.